Spis utworów:
Wykonawca: WARSZAWSKIE COMBO TANECZNE
Tytuł: PRZYZNAJ SIĘ
Dystrybutor: POMATON / WARNER MUSIC PL
Premiera - 16.09.2014. Siedmioro muzyków jakiś czas temu postanowiło ocalić od zapomnienia piękne piosenki przedwojennej Warszawy. Nagrali, więc album „Przyznaj się” pod szyldem Warszawskie Combo Taneczne.
Zespół zarejestrował piosenki we współczesnym brzmieniu i aranżacjach bliskich oryginałom. Płytę, jako pierwsza promowała kompozycja "Serce w plecaku”.
Warszawskie Combo Taneczne to znakomici muzycy, którym przewodzi Jan Emil Młynarski (śpiew, gitara). Oprócz niego w składzie są: Piotr Zabrodzki (banjo), Tomasz Duda (saksofon, klarnet), Mateusz "Waszka" Waskiewicz (gitara), Anna Bojara (piła), Lesław Matecki (gitara, mandolina), Wojciech Traczyk (kontrabas). To właśnie dzięki nim powstała płyta "Przyznaj się", na której zamieszczono 16 piosenek, nawiązujących do rewii, dancingów, balów, fajfów, których w przedwojennej Warszawie nie brakowało. A także do tradycji stołecznych piosenek ulicznych, pełnych niesamowitych historii. Na debiucie płytowym znajdują się przedwojenne piosenki, głównie do słów Andrzeja Własta wielkiego tekściarza, zmarłego w getcie warszawskim autora ponad dwóch tysięcy piosenek. Jest też trochę melodii tradycyjnych, hołd dla przedwojennego piosenkarza Adama Astona i piosenki warszawskich podwórek. Ponadto na płycie znajduje się wyjątkowa interpretacja słynnego utworu pt. Warszawo Ma z gościnnym udziałem izraelskiego wirtuoza Amosa Hoffmana grającego na lutni arabskiej, znanego m.in. z występów u boku Avishai Cohena i Joanny Halszki Sokołowskiej - wokalistki obdarzonej wyjątkowym głosem. Materiał filmowy z wizyty zagranicznego gościa i zapis video utworu będzie dostępny pod koniec bieżącego roku w formie klipu dokumentalnego.
Warszawskie Combo Taneczne to następne pokolenie warszawskich muzyków kultywujących tradycję miasta, utrzymujących przy życiu stare piosenki i opisywany w nich świat. To nie folklor. To kapela, która pozostaje wierna tradycji miasta i jednoczy ludzi niezależnie od poglądów, pochodzenia czy statusu wokół dźwięków najpiękniejszych polski melodii.